Materiały

  • Konspekt zajęć pokazowych Temat: Zabawy sylabami i głoskami Cele: rozwijanie słuchu fonematycznego: wyodrębnianie głosek w słowach o prostej budowie fonetycznej, dostrzeganie rymujących się par wyrazów, słuchowe wyodrębnienie sylab i głosek w wyrazach Metody: czynne, oglądowe, słowne Formy pracy: zbiorowa, indywidualna Przebieg zajęć: 1. Przywitanie przybyłych

    2019-03-05, 18:23 Natalia Kaszyca
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ Temat : ,,Wielkanocne zwyczaje” Cele ogólne: - przybliżanie tradycji i zwyczajów związanych z obchodami Wielkanocy - doskonalenie słuchania ze zrozumieniem - doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej Cele operacyjne: Dziecko: - potrafi rozpoznawać i nazywać wielkanocne symbole - posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi

    2019-02-23, 23:02 MONIKA PROŚNIAK
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ TEMAT: ,,Świat baśni” CELE OGÓLNE: - nabywanie umiejętności odgadywania tytułów bajek na podstawie kilku podanych haseł, rekwizytów - doskonalenie umiejętności redagowania ustnych wypowiedzi na podany temat - rozwijanie zainteresowań literaturą dziecięcą - utrwalenie nazw i wyglądu figur geometrycznych tj. koło,

    2019-02-23, 22:55 MONIKA PROŚNIAK
  • SCENARIUSZ ZAJĘCIA ,,Monografia liczby 8" w ramach zajęcia otwartego dla rodziców Temat tygodnia: ,,Babcia i dziadek". Temat zajęcia: ,,Wprowadzenie cyfry 8." Cel ogólny:- doskonalenie liczenia w zakresie 8 Cele szczegółowe: dziecko: - liczy w zakresie 8 - pamięta obraz graficzny liczby 8 - kreśli cyfrę 8 w powietrzu - układa cyfrę 8

    2019-02-23, 22:51 MONIKA PROŚNIAK
  • Scenariusz zajęcia - wprowadzenie pojęć matematycznych Temat globalny: ,,Wesoły karnawał" Temat dnia: ,,Zabawy z balonami" Cel ogólny: - rozwijanie orientacji przestrzennej Cel szczegółowy: dziecko: - posługuje się wyrażeniami: góra, dół - kładzie papierowy balonik: z przodu, z tyłu, obok ,,siebie" - nakleja ,,papierowy balonik"

    2019-02-23, 22:43 MONIKA PROŚNIAK
  • Załączam ciekawy scenariusz pt "Pies - przyjaciel człowieka"

    2019-02-23, 20:45 Natalia Kaszyca
  • Szary zajączek, głodny, zmarznięty, Futerko także miał przemoknięte. Szukał pod śniegiem coś do zjedzenia Lecz nic nie znalazł. Zmarznięta ziemia. Głodny okropnie poszedł pod domy, Może coś dadzą dzieci znajome. Dzieci krzyknęły:Zajączku szary, Chodź do nas, marchew damy ci zaraz, Na deser dostaniesz listek kapusty, Pewnie od dawna brzuszek twój pusty. Przychodź

    2019-02-21, 17:32 Natalia Kaszyca
  • Opracowała Agnieszka Szymańska Scenariusz zajęć dla otwartych dla rodziców dla grupy 3-latków Temat: Kwiaty pod śniegiem - przebiśnieg (praca plastyczna wykonana za pomocą farby i plasteliny) Temat kompleksowy : Wiosna tuż, tuż. Cele dydaktyczne (ogólne) - zapoznanie z wyglądem i nazwami pierwszych wiosennych kwiatów : , śnieżyczka - przebiśnieg

    2019-02-17, 18:45 Agnieszka Szymańska
  • Zajęcie zostało przeprowadzone na zakończenie projektu – Jesień. Do przeprowadzenia gry wykorzystano rozłożone na dywanie obrazki dyni (uśmiechnięte i bez uśmiechu). Pod uśmiechniętymi dyniami zostały ukryte polecenia - zadania i zagadki do rozwiązania o jesiennej tematyce. Dzieci zostały podzielone na dwie grupy. Na początku wyjaśniono zasady gry oraz zwrócono

    2019-01-25, 21:30 Monika Szczecina
  • Scenariusz na dzień babci i dziadka w załączniku. Pojedyncze wierszyki, 4 wersowe, rymujące się. Połączone z konkurencjami dla babci i dziadka np. wiązanie krawata, wiązanie kokardki, składanie wachlarzyka z kartki i rozpoznawanie wnuka po głosie. Piosenki: Babci droga babciu, powiedz mi... + po angielsku https://www.youtube.com/watch?v=mLdfVgWJ_yk

    2019-01-21, 20:39 Kamila Marciniak
Wyświetl