Cele ogólne: - kształtowanie postawy szacunku do naszego kraju, - znajomość symboli narodowych, - właściwego zachowania podczas uroczystości, - doskonalenie umiejętności artystycznych. Cele szczegółowe: - rozumie znaczenie i celu obchodów Święta Niepodległości Polski, - poprawnie zachowuje się w czasie śpiewania hymnu, - odnosi się z szacunkiem
Cel główny: - Wzmocnienie więzi emocjonalnej z rodziną, kształtowanie uczucia przywiązania i szacunku do dziadków. - uczenie sposobów wyrażania uczuć i szacunku do osób starszych. Cele operacyjne: - wie, w jaki sposób może wyrazić swoje uczucie do swoich rodziców; - potrafi okazać szacunek w stosunku do osób starszych - potrafi
Dnia 22.05.2018 ZAJĘCIA OTWARTE – scenariusz Gr. III - Kotki Temat zajęcia : Rodzinna wycieczka rowerowa Cele ogólne: Utrwalenie poznanych liter Integracja rodziców, dzieci i nauczycielek poznanie obrazu graficznego głoski „r, R” próby odwzorowywania obrazu graficznego swojego imienia wyróżnianie i nazywanie głoski w nagłosie
Scenariusz na Dzień Rodziny w grupie Biedronki - 2015 „Wiosenna łąka” Narrator: Przyszła do nas Pani Wiosna Pięknie wystrojona, Słonko pięknie nam przygrzewa, Uśmiecha się do nas. Ptaki wokół się radują Pięknie nam śpiewają Na nasz uroczysty występ Wszystkich zapraszają. Piosenka „Przyszła wiosna” połączona z tańcem
Prowadząca: Gabriela Kopczyńska Grupa: 4 latki, Stokrotki Temat: Poznajemy produkty, w których jest najwięcej witamin. Cele: -przypomnienie nazw owoców, - zapoznanie dzieci z pojęciem witamina, co nam dają i gdzie się znajdują -wdrażanie do dbania o własne zdrowie, - zachęcanie do zdrowego odżywiania się, Metody: - inscenizacja, -pogadanka, - zadań
Temat: Mali odkrywcy tajemnic kosmosu. Adresat zajęć: grupa V, 6- latki Miejsce i czas realizacji: Przedszkole Obszary podstawy programowej: 4.4 rozpoznaje litery, którymi jest zainteresowane na skutek zabawy i spontanicznych odkryć, odczytuje krótkie wyrazy utworzone z poznanych liter w formie napisów drukowanych dotyczące treści znajdujących zastosowanie
Zapoznanie z wybranymi zwrotami po Włosku: Si - tak [si] No - nie [no] Grazie - dziękuję [gracje] Per favore - proszę (gdy o coś prosimy) [per fawore] Buongiorno - dzień dobry [błondżorno] Arrivederci - do widzenia [arriwederci] Buonasera - dobry wieczór [błonasera] Buonanotte - dobranoc [błonanotte] Ciao - cześć [ciao] Scusa/Scusi - przepraszam (gdy chcemy
Lilianna Dorodzała-Kowalewska "Opowieść o ziarenkach piasku" TREŚĆ BAJKI Nad brzegiem błękitnego morza na szerokiej, słonecznej plaży mieszkały ziarenka piasku. Dwoje z nich: okrągły, cytrynowy Ziarenek i wysoka, żółciutka jak słonecznik Ziarenka, było najlepszymi przyjaciółmi pod słońcem. Razem chodzili do szkoły i siedzieli w jednej
Prezentacja wykorzystywana była przeze mnie na dzień czekolady w przedszkolu.
Dobble wykorzystywałam przy nauce słownictwa w języku angielskim dotyczącego działu ubrań.