Materiały

  • Żonkilowe Pola Nadziei

    2020-06-12, 21:02 Anna Zemła
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ OTWARTYCH DLA RODZICÓW „Czyste powietrze wokół nas” – realizacja programu edukacji antytytoniowej. GRUPA: 5- latki „KANGURKI” TEMAT ZAJĘĆ: Czyste powietrze – co się dzieje, gdy ludzie palą papierosy? DATA: 13.03.2018r. PRZEPROWADZIŁA i OPRACOWAŁA: Sylwia Kamińska CELE GŁÓWNE: • Zwiększenie

    2020-05-29, 08:43 Sylwia Kamińska
  • Twórcą metody opowieści ruchowej jest szwedzki pedagog Józef Gotfryd Thulin. To on zaproponował, aby wykorzystać bajki, legendy, opowieści, jako tło. Uczestniczące w tej formie zabawy dzieci, miały za zadanie odtworzyć sytuacje i zdarzenia występujące w prezentowanej opowieści, przez to rozwijać aktywność ruchową, pobudzać wyobraźnię. Oto przykład

    2020-04-28, 21:07 Urszula Kura
  • Witam, zadania dla dzieci w załączniku.

    2020-03-23, 13:24 Michalina Przewoźnik
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Temat: Ćwiczenia korekcyjne stóp Grupa: 4,5,6 latki Czas trwania: 20 minut Pomoce: klocki, pojemniki, kapsle, kasztany, korale, woreczki, maskotki, płyta CD, gazety, szarfy, ławeczka. • „Żuraw” - Dzieci chodzą po sali z wysoko unoszonymi kolanami i maksymalnie zgiętymi stopami (obciągniętymi stopami), naśladują polujące żurawie. • „Granie

    2020-02-02, 15:29 Ewa Wójcik
  • Scenariusz zajęć Grupa wiekowa: 3,4, – latki Temat kompleksowy: „Dbamy o zdrowie” Temat zajęcia: Co wiemy o zdrowiu? Cel ogólny: • Promowanie zdrowego stylu życia • Stwarzanie okazji do dokonywania przez dziecko stosownych do wieku wyborów zdrowotnych i zdaniu sobie sprawy z ich konsekwencji. Cele operacyjne – Dziecko: • zna

    2019-11-26, 19:28 Karolina Pieśla
  • materiały ZNACZENIE RUCHU dla rodziców W ROZWOJU DZIECKA Przedszkole nr 2 Lewin Brzeski Okres przedszkolny to wiek wzmożonej aktywności ruchowej. Ruch jest najważniejszym stymulatorem biologicznym zapewniającym harmonijny rozwój wszystkich

    2019-11-22, 19:47 Małgorzata Korytkowska-Pufka
Wyświetl