Scenariusz pikniku rodzinnego Cele: - wzmacnianie więzi emocjonalnej z rodziną, - stwarzanie okazji do wspólnego spędzania czasu rodziców z dziećmi, - zachęcanie dzieci i rodziców do aktywnego uczestnictwa w konkursach. Przebieg spotkania: 1.Powitanie przez p. dyrektor. Na wstępie Pani Dyrektor gorąco powitała zebranych na uroczystości rodziców,
Grupa: 5 latki Temat : „Jak dbać o zdrowie –wyrabianie zdrowych nawyków żywieniowych”. Cel główny: 1. Dziecko zna zdrowe nawyki żywieniowe Cele operacyjne: Dziecko 1. odróżni zdrowe produkty od niezdrowych. 2. wymieni skutki spożywania niezdrowej żywności 3. dostrzeże różnice smakowe pokarmów 4. samodzielnie wykona
KONSPEKT ZAJĘCIA OBSERWOWANEGO PRZEZ DYREKTORA Prowadząca: Karolina Grzywa Data: 10.11.2015r. Grupa: 3-latki, grupa „Sroczki” TEMAT: Zdrowe urodziny Misia. Obszar aktywności: •Aktywność ruchowa •Aktywność poznawcza Zakres treści edukacyjnych: •„Dbamy o nasze zdrowie” •„Poznajemy przyrodę” Podstawa programowa: •Wychowanie
KONSPEKT ZAJĘCIA OBSERWOWANEGO PRZEZ DYREKTORA Prowadząca: Karolina Grzywa Data: 22.01.2016r. Grupa: 3-latki, grupa „Sroczki” TEMAT: Jestem bezpieczny na drodze. Obszar aktywności: •Aktywność ruchowa •Aktywność artystyczna Zakres treści edukacyjnych: •„Nasze bezpieczeństwo na co dzień” •„W świecie sztuki. Plastyka” Podstawa
KONSPEKT zajęcia otwartego dla rodziców Data: 09.12.2015 r Grupa: 5 latki „Jaskółki” Prowadząca : Beata Kwiecień Temat: „Moje ciało”. Podstawa programowa: Wychowanie zdrowotne i kształtowanie sprawności fizycznej dzieci (5). Rodzaj aktywności : Aktywność ruchowa i zdrowotna. Zakres treści edukacyjnych: Nasz rozwój fizyczny. Cel
Grupa wiekowa: 3-latki Cele operacyjne: - rozpoznaje niektóre warzywa i owoce, - nazywa niektóre warzywa i owoce, - wie jakie znaczenie mają warzywa i owoce dla zdrowia. Metody: - czynna - zadań stawianych dziecku, - słowna- objaśnienia, metody żywego słowa, - oglądowa – obserwacji i pokazu. Formy: indywidualna, zbiorowa, grupowa. Środki dydaktyczne:
„Krowa” Jeden z uczestników zabawy zostaje wybrany krową, staje pośrodku i wyciąga ręce. Pozostałe dzieci chwytają po jednym palcu ręki krowy i zadają pytanie: „Jakie mleko daje krowa?”. Krowa zaczyna wymieniać rożne kolory, gdy wypowie słowo „białe” dzieci zaczynają uciekać. Złapani stają w rozkroku. Muszą tak stać
Scenariusz spotkania w ramach obchodów Światowego Dnia Przedszkolaka „Razem z Monio i Gonio świętujemy Dzień Przedszkolaka” Data: 26.09.2014 Miejsce: Przedszkole nr 3 w Koszalinie Grupy: wszystkie grupy wiekowe Nauczyciele: mgr Monika Leocho, mgr Małgorzata Latos Link ze zdjęciami: http://www.przedszkole3.koszalin.pl/galery/2014.09.26%20Dzien%20Przedszkolaka/gallery.html Wszystkie
Zestaw ćwiczeń „Gimnastyki Mózgu” CELE: - usprawnianie motoryki rąk, - doskonalenie koordynacji wzrokowo-słuchowej, orientacji przestrzennej, - pobudzenie twórczej ekspresji. PRZEBIEG przygotowanie do zajęć: 1. picie wody; 2. ruchy naprzemienne- podnieś do góry prawe kolano i dotknij do niego lewą ręką, następnie podnieś do góry
Temat zajęć: „Zabawy z trójkątami” Cel ogólny: - Utrwalenie wiedzy o zbiorach Cele szczegółowe: dziecko - klasyfikuje przedmioty z uwzględnieniem części wspólnej zbiorów - nazywa przedstawione figury - posługuje się nazwami tygodnia - posługuje się liczebnikami porządkowymi w zakresie 7 - posługuje się znakiem graficznym