Materiały

  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Temat: Bohater z Bajlandii- rozwijanie inteligencji językowej. Grupa: dzieci 3,4-letnie Cel ogólny: Rozwijanie inteligencji językowej u dzieci. Cele szczegółowe: Dziecko:  opowiada o bohaterach znanych bajek,  dzieli wyrazy na sylaby  słucha aktywnie kolegów  opowiada treść obrazka Metody: Czynne – zadań stawianych do wykonania Aktywizująca–

    2020-02-02, 15:31 Ewa Wójcik
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA DZIECI W PRZEDSZKOLU Temat: W zaczarowanym świecie bajek. Grupa: 4-latki Umiejętności z Podstawy Programowej: - 4.3) odróżnia elementy świata fikcji od realnej rzeczywistości; byty rzeczywiste od medialnych, byty realistyczne od fikcyjnych; - 4.1) wyraża swoje rozumienie świata, zjawisk i rzeczy znajdujących się w bliskim otoczeniu za pomocą

    2020-01-24, 22:47 Urszula Kura
  • Mowa jako wskaźnik rozwoju człowieka Mowa jest jednym z czynników pozwalających określić poziom rozwoju umysłowego człowieka. Zaburzenia mowy wpływają na występowanie trudności w czytaniu i pisaniu. Mowa odgrywa ważną rolę w życiu człowieka, dlatego, iż pozwala porozumiewać się z innymi ludźmi, wyrażać

    2019-11-22, 19:39 Małgorzata Korytkowska-Pufka
  • Miejskie Przedszkole nr 14 w Płocku Prowadząca: Ewa Chylińska Temat: Owocowy szaszłyk pełen witamin Cele ogólne: Wyrabianie nawyków prozdrowotnych poprzez zachęcanie do zdrowego odżywiania się. Wdrażanie do systematycznego spożywania owoców i picia soków owocowych. Cele szczegółowe: - wypowiada się na temat utworu literackiego, analizuje

    2019-06-17, 20:40 Ewa Chylińska
  • „ W krainie Leśnych Skrzatów” Scenografia – Dekoracja jesienna: w jesiennej szacie, grzyby. Na podłodze leżą dzieci – skrzaty, które śpią. Kolorowe liście porozrzucane na podłodze. Z sali wybiega jeden skrzat i tańczy na tle spokojnej melodii. Skrzat 1– Jesień do lasu zawitała, wszystkie liście pomalowała, krzewy i drzewa

    2019-04-29, 20:44 Dorota Kulesza
  • „Zajączki samochwały” Konferansjer: Witajcie dzieci! Spotkaliśmy się tu, by obejrzeć przedstawienie pt. „ Zajączki samochwały”. Na dworze pogoda często płata nam figle. Raz świeci słońce (pokazuje się dziecko „ słonko”), niekiedy zasłaniają je chmury (dzieci „chmury”), z których czasami pada deszcz(

    2019-04-29, 20:41 Dorota Kulesza
  • „ Smutna mała księżniczka” Oleńka: (dziewczynka budzi się , przeciera oczy) Ojej! Gdzie ja jestem? Czarodziej: Jesteś Oleńko w Krainie Baśni! Oleńka: W Krainie Baśni? A Ty kim jesteś? Czarodziej: Ja tu mieszkam, Oleńko! Oleńka: Oleńko! Skąd znasz moje imię? Skąd ja się tu wzięłam? Czarodziej: Ja znam imiona wszystkich dzieci i

    2019-04-29, 20:40 Dorota Kulesza
  • „ Dary Jesieni” Scenografia:Na zasłonie napis: „ Dary Jesieni”, sylwety jesiennych drzew, na podłodze leżą warzywa - dzieci Dzieci, Śpiew piosenki: „ Już lato odeszło i kwiaty przekwitły, a jeszcze coś w słońcu się mieni, to w polu to w lesie czerwienią się spójrzcie korale, korale Jesieni...” Dzieci: Gdzie jesteś

    2019-04-29, 20:37 Dorota Kulesza
Wyświetl