Materiały

  • Przedszkole nr 26, Poznań Grupa wiekowa: 3,4 latki. Prowadząca: Ilona Dębińska-Półtorak Temat kompleksowy: Wiosenne przebudzenie. Temat dnia: Czy wiosna ukryła się w lesie? Cele ogólne: - poznawanie możliwości własnego ciała, - rozbudzanie ruchowej inwencji twórczej u dzieci, - doskonalenie płynności ruchów. Oczekiwane

    2015-03-07, 22:48 Ilona Dębińska-Półtorak
  • Przedszkole nr 26 Poznań Grupa wiekowa: 3,4 latki. Prowadząca: Ilona Dębińska-Półtorak Temat kompleksowy: W przestrzeni kosmicznej. Temat dnia: Czerwona planeta. Cele ogólne: - dziecko potrafi obserwować i odkrywać przyrodę, - dziecko umie się poprawnie wysłowić, - dziecko zapoznaje się z kolejnym sposobem przemieszczania w przestrzeni, - rozwijamy

    2015-03-07, 22:36 Ilona Dębińska-Półtorak
  • Ilona Dębińska-Półtorak Przedszkole 26, Poznań Nauczyciel mianowany Grupa 3,4 latki. PASOWANIE NA PRZEDSZKOLAKA Cele: - wspólna integracja, - wykazanie się pewnymi umiejętnościami, - rozwijanie zainteresowań warzywami i owocami oraz zdrowym trybem życia. 1. Wstęp: Nauczycielka wprowadza do sali grupę przedszkolaków ustawionych w „pociąg”

    2015-03-07, 22:29 Ilona Dębińska-Półtorak
  • Obszar podstawy programowej: 14.Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania. 3)dysponuje sprawnością rąk oraz koordynacją wzrokowo-ruchową potrzebną do rysowania, wycinania i nauki pisania; Cel główny: Dziecko zna rodzaje pieczywa, ich kształt i barwę i wykorzystuje ją do wykonania pracy plastycznej. Cele operacyjne: - dziecko zna rodzaje pieczywa

    2015-01-29, 18:32 Justyna Diakun
  • Cele ogólne: - ćwiczenie narządów mowy, - wywołanie głoski r Cele szczegółowe: Dziecko: • doskonali sprawność narządów mowy, • prawidłowo wypowiada głoskę r w grupach spółgłoskowych tr, dr w sylabach, wyrazach • świadomie gospodaruje oddechem podczas ćwiczeń oddechowych, • bierze aktywny udział w zabawach. METODY:

    2015-01-20, 18:49 Izabela Jasiuchna
  • Hello! What’s your name? (heloł, łoc jor nejm?) Cześć! Jak masz na imię? Słówka i wyrażenia: - Hello, hi (heloł, haj) – Cześć - Good morning (gud morning) – Dzień dobry - Goodbye (gudbaj) – Do widzenia - Children (czildren) – Dzieci - Teacher (ticzer) - Nauczyciel - What’s your name? (łoc jor nejm) – Jak masz na

    2014-10-21, 11:38 Bogusława Augustyn
  • DWIE SAŁATKI (obrazek sceniczny) GOSPODYNI: Mam tu dwa koszyki i dwie duże miski – sałatkę przepyszną zrobimy dla wszystkich. W jednym są owoce, a w drugim – warzywa, plony z pól i sadów – same witaminy! GOSPODARZ: Jedna owocowa, druga – jarzynowa, każda bardzo smaczna i tak samo zdrowa. Dla Mamy i Taty, dla całej

    2014-09-28, 09:14 Jadwiga Zgliszewska
  • Cel ogólny: Rozwijanie inteligencji językowej u dzieci. Cele szczegółowe: Dziecko: - opowiada o bohaterach znanych bajek, - dzieli wyrazy na sylaby - słucha aktywnie kolegów - opowiada treść obrazka Metody: Czynne – zadań stawianych do wykonania Aktywizująca– samodzielnych doświadczeń Słowne – rozmowy, Oglądowe – pokaz Formy

    2014-06-18, 18:21 Aneta Grabowska-Lesisz
  • Scenariusz był wykorzystany do Międzyprzedszkolnego Festiwalu Sopelkowych Dźwięków na którym dzieci prezentowały piosenki o tematyce zimowej.

    2014-04-12, 23:47 Justyna K
Wyświetl