Krótkie nóżki długi ryjek ostre kolce ciało kryją Ach - co to za straszny zwierz!? to jest jeż! malutki jeż!
Grupa 4- latki KUBUSIE Temat tygodnia – „Ruch to zdrowie”. (18.05 – 22.05.2020r.) Opracowała: Sylwia Kamińska Cele ogólne: - Propagowanie aktywnego stylu życia, wzbogacenie słownika czynnego dzieci o nazwy dyscyplin sportowych. - Kształtowanie sprawności fizycznej oraz świadomości własnego ciała. - Rozwijanie koordynacji wzrokowo –
Grupa 4- latki KUBUSIE Temat tygodnia – „Niedługo Wielkanoc” (06.04 – 10.04.2020r.), Edukacja zdalna. Opracowała: Sylwia Kamińska Cele ogólne: - Zapoznanie dzieci ze zwyczajami i świątecznymi tradycjami. - Kształcenie umiejętności liczenia w zakresie dostępnym dziecku. - Rozwijanie wrażliwości słuchowej. 1. „Święta wielkanocne”
Scenariusz zajęć koleżeńskich. Temat zajęć: Dzień kota w naszej grupie. Data: 19.02.2018r. Prowadząca: Sylwia Kamińska Obserwujący: Nauczyciel stażysta Cele ogólne: Zapoznanie z międzynarodowym Dniem Kota. Utrwalenie wiadomości dotyczących zwierząt z gatunku kotów. Utrwalenie liczb porządkowych i głównych w zakresie 6. Cele szczegółowe: Dziecko
Inscenizacja dla dzieci z okazji Dnia Mamy i Taty. Scenki humorystyczne wykonane przez dzieci 5, 6 letnie
Inscenizacja z podziałem na role, wykorzystanie instrumentów muzycznych, wykonanie piosenek zimowych oraz tańców.
SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA DZIECI 6 - letnich Data: 10.04.2020 r. Grupa: dzieci 6 – letnie Opracowała: Magdalena Wojdak – Plewka Tematyka tygodnia: „WIELKANOC” Temat dnia „ List z zadaniami od Zajączka Szarusia” „KnaO" Cele ogólne: - utrwalenie wiadomości dotyczących Świąt Wielkanocnych - dostarczanie radości, satysfakcji
Scenariusz zajęć dydaktycznych w grupie 6-latków Grupa wiekowa: 6-latki Temat kompleksowy: DARY JESIENI Temat dnia: „Zdrowe owoce i warzywa” Cele ogólne: - rozwijanie aktywności dziecka w grupie poprzez czynne uczestnictwo w zajęciach. - wdrażanie i przestrzeganie zasad higieny przed spożywaniem warzyw i owoców. - doskonalenie wiadomości
Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na