Materiały: Scenariusze zajęć

  • „ Smutna mała księżniczka” Oleńka: (dziewczynka budzi się , przeciera oczy) Ojej! Gdzie ja jestem? Czarodziej: Jesteś Oleńko w Krainie Baśni! Oleńka: W Krainie Baśni? A Ty kim jesteś? Czarodziej: Ja tu mieszkam, Oleńko! Oleńka: Oleńko! Skąd znasz moje imię? Skąd ja się tu wzięłam? Czarodziej: Ja znam imiona wszystkich dzieci i

    2019-04-29, 20:40 Dorota Kulesza
  • „ Dary Jesieni” Scenografia:Na zasłonie napis: „ Dary Jesieni”, sylwety jesiennych drzew, na podłodze leżą warzywa - dzieci Dzieci, Śpiew piosenki: „ Już lato odeszło i kwiaty przekwitły, a jeszcze coś w słońcu się mieni, to w polu to w lesie czerwienią się spójrzcie korale, korale Jesieni...” Dzieci: Gdzie jesteś

    2019-04-29, 20:37 Dorota Kulesza
  • Gdy do przedszkola po wakacjach wróciliśmy, wtedy lato wszyscy żegnaliśmy. Pięknie opaleni i z nowymi siłami, nowy rok w przedszkolu wszyscy z nas witali. Czasu jednak nie da się zatrzymać, najpierw była jesień,potem zima była. A po zimie przyszła wiosna ciepła i zielona, a tuż za nią lato roześmiane pędzi do nas. I tak rok szkolny jak szalony nam przeminął,

    2019-04-29, 20:35 Dorota Kulesza
  • Wejście przy piosence „Płynie Wisła” Płynie Wisła, płynie, po polskiej krainie, Zobaczyła Kraków, pewnie go nie minie. Jak go zobaczyła Kraków, to go pokochała, A w dowód miłości wstęgą opasała. Dziecko 1 Dzisiaj Polski wielkie święto – 11 listopada, uroczyście go obchodzi przedszkolna gromada. Świętują go wspólnie

    2019-04-14, 15:35 Sylwia Duśko
  • Cel główny: - poprawne nazywanie zjawisk atmosferycznych towarzyszących różnym porom roku - rozwijanie ekspresji twórczej i wyobraźni Cele operacyjne: Dziecko: - uważnie słucha wiersza - poznaje nazwę pory roku – przedwiośnie i charakterystyczne jego cechy - potrafi wyjaśnić znaczenie przysłowia ,,W marcu jak w garncu” - przedstawia w

    2019-03-09, 14:59 Beata A
  • Cele ogólne: Budzenie wiary dzieci we własne możliwości. Rozwijanie kreatywności dzieci. Cele szczegółowe: dziecko Wypowiada się na temat obejrzanej bajki Wyszuka kropki w otoczeniu Czerpie radość ze wspólnych zabaw Wie, że nie należy poddawać się w przypadku niepowodzeń Tańczy przy muzyce Dopasuje połówki kropek Metody pracy: metoda

    2019-03-09, 14:57 Beata A
  • Konspekt zajęć pokazowych Temat: Zabawy sylabami i głoskami Cele: rozwijanie słuchu fonematycznego: wyodrębnianie głosek w słowach o prostej budowie fonetycznej, dostrzeganie rymujących się par wyrazów, słuchowe wyodrębnienie sylab i głosek w wyrazach Metody: czynne, oglądowe, słowne Formy pracy: zbiorowa, indywidualna Przebieg zajęć: 1. Przywitanie przybyłych

    2019-03-05, 18:23 Natalia Kaszyca
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ Temat : ,,Wielkanocne zwyczaje” Cele ogólne: - przybliżanie tradycji i zwyczajów związanych z obchodami Wielkanocy - doskonalenie słuchania ze zrozumieniem - doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej Cele operacyjne: Dziecko: - potrafi rozpoznawać i nazywać wielkanocne symbole - posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi

    2019-02-23, 23:02 MONIKA PROŚNIAK
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ TEMAT: ,,Świat baśni” CELE OGÓLNE: - nabywanie umiejętności odgadywania tytułów bajek na podstawie kilku podanych haseł, rekwizytów - doskonalenie umiejętności redagowania ustnych wypowiedzi na podany temat - rozwijanie zainteresowań literaturą dziecięcą - utrwalenie nazw i wyglądu figur geometrycznych tj. koło,

    2019-02-23, 22:55 MONIKA PROŚNIAK
  • SCENARIUSZ ZAJĘCIA ,,Monografia liczby 8" w ramach zajęcia otwartego dla rodziców Temat tygodnia: ,,Babcia i dziadek". Temat zajęcia: ,,Wprowadzenie cyfry 8." Cel ogólny:- doskonalenie liczenia w zakresie 8 Cele szczegółowe: dziecko: - liczy w zakresie 8 - pamięta obraz graficzny liczby 8 - kreśli cyfrę 8 w powietrzu - układa cyfrę 8

    2019-02-23, 22:51 MONIKA PROŚNIAK
Wyświetl