Scenariusz zajęć realizowanych w grupie 3-latki. Temat zajęć: Pies najlepszy przyjaciel
Warsztaty Pana Totiego można zaprosić do przedszkola. Fundacja Pan Toti i przyjaciele organizuje zajęcia dla dzieci 4+. Link do Fundacji PanToti i przyjaciele https://www.facebook.com/Fundacja-PAN-TOTI-i-przyjaciele-202612197301001
Scenariusz uroczystości z okazji Święta Niepodległości „Polska - moja Ojczyzna” Wejście przy piosence „Płynie Wisła” Płynie Wisła, płynie Po polskiej krainie, Zobaczyła Kraków, pewnie go nie minie. Jak go zobaczyła Kraków, to go pokochała, A w dowód miłości wstęgą opasała. Dziecko 1 Dzisiaj Polski wielkie święto
SCENARIUSZ ZAJĘCIA TEMAT : ,,Las szczęścia” CEL OGÓLNY: - przygotowanie do nauki czytania i pisania w toku różnorodnych ćwiczeń - stosowanie się ustalonych umów CELE SZCZEGÓŁOWE: DZIECKO: - potrafi dzielić wyrazy na sylaby wyróżniając w nich pierwszą głoskę - potrafi określić ile jest wyrazów w danym zdaniu - wypowiada
SCENARIUSZ ZAJĘĆ Temat zajęcia: ,,Spotkanie pod grzybkiem" Cel główny: rozwijanie mowy i myślenia Cele szczegółowe: - prawidłowo artykułuje dźwięki - podkreśla znaczenie deszczu w życiu codziennym Metody: słowna, oglądowa, czynna Formy: - zbiorowa - indywidualna Środki dydaktyczne: baśń W.Sutiejewa ,,Spotkanie pod grzybkiem, ilustracje do baśni,
SCENARIUSZ ZAJĘĆ TEMAT ZAJĘCIA: „Historia małego nasionka.” GRUPA: 3 latki CEL GŁÓWNY: - rozwijanie doświadczeń przyrodniczych dotyczących etapu wzrostu roślin CELE OPERACYJNE: - uważnie słucha opowiadania ilustrowanego obrazkami przez nauczycielkę - odpowiada na pytania nauczycielki - wie, jakie są etapy wzrostu roślin i czego potrzebują
SCENARIUSZ ZAJĘCIA Temat : ,, Cztery Pory Roku" Cele ogólne: – utrwalenie charakterystycznych cech pór roku – rozpoznawanie pór roku po charakterystycznych zmianach zachodzących w przyrodzie Cele szczegółowe: dziecko: – wymienia charakterystyczne cechy pór roku – klasyfikuje i przyporządkowuje obrazki odpowiednio
SCENARIUSZ ZAJĘĆ TEMAT :,,W krainie Figurolandii” CELE OGÓLNE: - doskonalenie umiejętności rozpoznawania i nazywania figur geometrycznych - kształtowanie umiejętności układania w toku zabaw dowolnych kompozycji z figur geometrycznych - doskonalenie sprawności manualnej - rozwijanie umiejętności zgodnego współdziałania CELE SZCZEGÓŁOWE:
Scenariusz zajęć Temat zajęcia: ,,Kraina zwana Kołolandią" Cel zajęć: - doskonalenie umiejętności w zakresie techniki origami Cele szczegółowe: dziecko: -starannie zagina i składa papier -rozwija wyobraźnię twórczą i fantazję Formy pracy: zbiorowa, indywidualna Metody pracy / według Heleny Wichury/: - podające: opowiadanie, wyjaśnienie -
SCENARIUSZ ZAJĘCIA Temat: ,,Wprowadzenie litery ,,U, u". Cele ogólne: - nabywanie predyspozycji niezbędnych do nabycia umiejętności czytania i pisania - rozbudzanie zaciekawienia światem przyrody. Cele szczegółowe: dziecko: - wypowiada się na temat treści ilustracji - wie, jak wyglądają litery u, U, potrafi je odnaleźć w wyrazach - starannie