Materiały: Scenariusze zajęć

  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ OTWARTYCH DLA RODZICÓW „Czyste powietrze wokół nas” – realizacja programu edukacji antytytoniowej. GRUPA: 5- latki „KANGURKI” TEMAT ZAJĘĆ: Czyste powietrze – co się dzieje, gdy ludzie palą papierosy? DATA: 13.03.2018r. PRZEPROWADZIŁA i OPRACOWAŁA: Sylwia Kamińska CELE GŁÓWNE: • Zwiększenie

    2020-05-29, 08:43 Sylwia Kamińska
  • Temat zajęć:,, Jaki to instrument?,, – stosowanie nazw instrumentów muzycznych podczas zabaw dydaktycznych oraz muzycznych. Cel ogólny: - zapoznanie z wyglądem i grą na instrumentach muzycznych. Cele szczegółowe: ( dziecko) - rozpoznaje brzmienie instrumentów wskazując odpowiednie ilustracje lub instrument - porusza się adekwatnie

    2020-05-27, 20:31 Renata Targosz
  • JASEŁKA SCENA I TANIEC ANIOŁÓW ANIOŁOWIE: Z górnej krainy tutaj zstępujemy RAZEM Wielką nowinę wszystkim zwiastujemy Oto na ziemię zejdzie Zbawiciel, obiecany Mesjasz- Chrystus Odkupiciel. Kolęda

    2020-05-27, 20:09 Renata Targosz
  • JASEŁKA SCENA I TANIEC ANIOŁÓW ANIOŁOWIE: Z górnej krainy tutaj zstępujemy RAZEM Wielką nowinę wszystkim zwiastujemy Oto na ziemię zejdzie Zbawiciel, obiecany Mesjasz- Chrystus Odkupiciel. Kolęda

    2020-05-27, 20:09 Renata Targosz
  • Cele główne: • Utrwalenie i usystematyzowanie wiadomości o obecnej porze roku (P.P. 12.3) • Zapoznanie z popularnymi gatunkami zwierząt występujących w lesie (P.P. 12.1) • Poznanie trybu życia wybranych gatunków zwierząt leśnych (P.P. 12. 1) • Budowanie dłuższych wypowiedzi słownych (P.P. 3.1) • Wdrażanie do zgodnej pracy zespołowej

    2020-05-08, 13:04 Aneta Meysztowicz
  • Scenariusz zajęć Temat zajęć: „Do przodu , do tyłu, w lewo i w prawo” – rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała i w przestrzeni” Cel ogólne: - rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała i w przestrzeni, - utrwalanie prawidłowego określania kierunków, - kształtowanie umiejętności kodowania informacji przy pomocy

    2020-05-07, 13:01 Karolina Pieśla
  • Twórcą metody opowieści ruchowej jest szwedzki pedagog Józef Gotfryd Thulin. To on zaproponował, aby wykorzystać bajki, legendy, opowieści, jako tło. Uczestniczące w tej formie zabawy dzieci, miały za zadanie odtworzyć sytuacje i zdarzenia występujące w prezentowanej opowieści, przez to rozwijać aktywność ruchową, pobudzać wyobraźnię. Oto przykład

    2020-04-28, 21:07 Urszula Kura
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
Wyświetl