Materiały: Scenariusze zajęć

  • Kocham dziecko – uczę norm i zasad współżycia społecznego „Żadne dziecko nie rodzi się istotą uspołecznioną. Staje się nią dopiero pod wpływem oddziaływań środowiska społecznego i własnych

    2019-11-22, 19:35 Małgorzata Korytkowska-Pufka
  • Innowacja pedagogiczna „Centrum Badawcze Małego Odkrywcy” Opracowanie: Kamila Wróbel Przedszkole Małego Odkrywcy w Chwiramie Rok szkolny 2018/2019 1. Założenia programu: Innowacja skierowana jest do wychowanków Przedszkola Małego Odkrywcy w Chwiramie. Realizowana będzie w II półroczu roku szkolnego 2018/2019 w grupie 5-6 latków.

    2019-06-28, 00:54 Kamila Wróbel
  • Scenariusz z okazji Dnia Kobiet

    2019-06-20, 19:28 Ilona Babiec
  • Scenariusz zawodów sportowych dla przedszkolaków

    2019-06-20, 19:23 Ilona Babiec
  • Scenariusz dzieci 5 i 6 letnich z okazji Dnia Flagi

    2019-06-20, 19:19 Ilona Babiec
  • Miejskie Przedszkole nr 14 w Płocku Prowadząca: Ewa Chylińska Temat: Owocowy szaszłyk pełen witamin Cele ogólne: Wyrabianie nawyków prozdrowotnych poprzez zachęcanie do zdrowego odżywiania się. Wdrażanie do systematycznego spożywania owoców i picia soków owocowych. Cele szczegółowe: - wypowiada się na temat utworu literackiego, analizuje

    2019-06-17, 20:40 Ewa Chylińska
  • Wstęp W związku ze 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości nauczyciele z Przedszkola Niepublicznego „Pałacyk” w Katowicach stworzyli przedszkolny projekt edukacyjny z zakresu edukacji patriotyczno-regionalnej pt.: „Jestem Polakiem, a Polska, to moja ojczyzna”. Projekt przeznaczony jest do realizacji w grupach dzieci w wieku od 3 do 6

    2019-06-16, 23:52 Małgorzata Mikołajczyk
  • Wejście przy piosence „Płynie Wisła” Płynie Wisła, płynie, po polskiej krainie, Zobaczyła Kraków, pewnie go nie minie. Jak go zobaczyła Kraków, to go pokochała, A w dowód miłości wstęgą opasała. Dziecko 1 Dzisiaj Polski wielkie święto – 11 listopada, uroczyście go obchodzi przedszkolna gromada. Świętują go wspólnie

    2019-04-14, 15:35 Sylwia Duśko
  • Cel główny: - poprawne nazywanie zjawisk atmosferycznych towarzyszących różnym porom roku - rozwijanie ekspresji twórczej i wyobraźni Cele operacyjne: Dziecko: - uważnie słucha wiersza - poznaje nazwę pory roku – przedwiośnie i charakterystyczne jego cechy - potrafi wyjaśnić znaczenie przysłowia ,,W marcu jak w garncu” - przedstawia w

    2019-03-09, 14:59 Beata A
  • Cele ogólne: Budzenie wiary dzieci we własne możliwości. Rozwijanie kreatywności dzieci. Cele szczegółowe: dziecko Wypowiada się na temat obejrzanej bajki Wyszuka kropki w otoczeniu Czerpie radość ze wspólnych zabaw Wie, że nie należy poddawać się w przypadku niepowodzeń Tańczy przy muzyce Dopasuje połówki kropek Metody pracy: metoda

    2019-03-09, 14:57 Beata A
Wyświetl