Kocham dziecko – uczę norm i zasad współżycia społecznego „Żadne dziecko nie rodzi się istotą uspołecznioną. Staje się nią dopiero pod wpływem oddziaływań środowiska społecznego i własnych
Innowacja pedagogiczna „Centrum Badawcze Małego Odkrywcy” Opracowanie: Kamila Wróbel Przedszkole Małego Odkrywcy w Chwiramie Rok szkolny 2018/2019 1. Założenia programu: Innowacja skierowana jest do wychowanków Przedszkola Małego Odkrywcy w Chwiramie. Realizowana będzie w II półroczu roku szkolnego 2018/2019 w grupie 5-6 latków.
Miejskie Przedszkole nr 14 w Płocku Prowadząca: Ewa Chylińska Temat: Owocowy szaszłyk pełen witamin Cele ogólne: Wyrabianie nawyków prozdrowotnych poprzez zachęcanie do zdrowego odżywiania się. Wdrażanie do systematycznego spożywania owoców i picia soków owocowych. Cele szczegółowe: - wypowiada się na temat utworu literackiego, analizuje
Wstęp W związku ze 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości nauczyciele z Przedszkola Niepublicznego „Pałacyk” w Katowicach stworzyli przedszkolny projekt edukacyjny z zakresu edukacji patriotyczno-regionalnej pt.: „Jestem Polakiem, a Polska, to moja ojczyzna”. Projekt przeznaczony jest do realizacji w grupach dzieci w wieku od 3 do 6
Wejście przy piosence „Płynie Wisła” Płynie Wisła, płynie, po polskiej krainie, Zobaczyła Kraków, pewnie go nie minie. Jak go zobaczyła Kraków, to go pokochała, A w dowód miłości wstęgą opasała. Dziecko 1 Dzisiaj Polski wielkie święto – 11 listopada, uroczyście go obchodzi przedszkolna gromada. Świętują go wspólnie
Cel główny: - poprawne nazywanie zjawisk atmosferycznych towarzyszących różnym porom roku - rozwijanie ekspresji twórczej i wyobraźni Cele operacyjne: Dziecko: - uważnie słucha wiersza - poznaje nazwę pory roku – przedwiośnie i charakterystyczne jego cechy - potrafi wyjaśnić znaczenie przysłowia ,,W marcu jak w garncu” - przedstawia w
Cele ogólne: Budzenie wiary dzieci we własne możliwości. Rozwijanie kreatywności dzieci. Cele szczegółowe: dziecko Wypowiada się na temat obejrzanej bajki Wyszuka kropki w otoczeniu Czerpie radość ze wspólnych zabaw Wie, że nie należy poddawać się w przypadku niepowodzeń Tańczy przy muzyce Dopasuje połówki kropek Metody pracy: metoda