Materiały: Scenariusze zajęć

  • Scenariusz zajęć Temat zajęć: „Do przodu , do tyłu, w lewo i w prawo” – rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała i w przestrzeni” Cel ogólne: - rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała i w przestrzeni, - utrwalanie prawidłowego określania kierunków, - kształtowanie umiejętności kodowania informacji przy pomocy

    2020-05-07, 13:01 Karolina Pieśla
  • Twórcą metody opowieści ruchowej jest szwedzki pedagog Józef Gotfryd Thulin. To on zaproponował, aby wykorzystać bajki, legendy, opowieści, jako tło. Uczestniczące w tej formie zabawy dzieci, miały za zadanie odtworzyć sytuacje i zdarzenia występujące w prezentowanej opowieści, przez to rozwijać aktywność ruchową, pobudzać wyobraźnię. Oto przykład

    2020-04-28, 21:07 Urszula Kura
  • Scenariusz zajęcia w grupie 4-latków Blok tematyczny : Lubię zwierzęta. Temat dnia: ,,Kolorowe rybki w akwarium”- praca plastyczna wykonana metodą stemplowania gąbką. Cele ogólne: - wdrażanie do uważnego słuchania utworu, - poszerzanie wiedzy na temat rybek akwariowych, - tworzenie okazji do poznawania i rozwijania własnych możliwości w działalności

    2020-04-09, 15:00 Urszula Suchoicka
  • Temat: W oczekiwaniu na Święta Wielkanocne. Grupa: 4-latki Cele ogólne: - nabywanie wiedzy, zdobywanie i doskonalenie umiejętności w toku działania, - utrwalenie wiadomości dotyczących tradycji Świat Wielkanocnych, - dzielenie się własnymi doświadczeniami i spostrzeżeniami, Cele szczegółowe: - zna tradycje związane ze Świętami Wielkanocnymi, -

    2020-04-01, 20:38 Urszula Kura
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na

    2020-03-16, 11:01 Ewa Przybyłowicz
  • Problematyka zajęć: Metody i formy realizacji zadań z zakresu edukacji patriotycznej w młodszej grupie wiekowej. Wykorzystanie różnorodnych pomocy dydaktycznych oraz zasobów Kącika patriotycznego. Tematyka kompleksowa: „Wakacyjne podróże” Temat zajęć: „Piękna nasza Polska cała”- w oparciu o rozmowy , zagadki słowne, obrazkowe

    2020-02-17, 20:39 Karolina Pieśla
  • Temat: Bohater z Bajlandii- rozwijanie inteligencji językowej. Grupa: dzieci 3,4-letnie Cel ogólny: Rozwijanie inteligencji językowej u dzieci. Cele szczegółowe: Dziecko:  opowiada o bohaterach znanych bajek,  dzieli wyrazy na sylaby  słucha aktywnie kolegów  opowiada treść obrazka Metody: Czynne – zadań stawianych do wykonania Aktywizująca–

    2020-02-02, 15:31 Ewa Wójcik
  • Temat: Ćwiczenia korekcyjne stóp Grupa: 4,5,6 latki Czas trwania: 20 minut Pomoce: klocki, pojemniki, kapsle, kasztany, korale, woreczki, maskotki, płyta CD, gazety, szarfy, ławeczka. • „Żuraw” - Dzieci chodzą po sali z wysoko unoszonymi kolanami i maksymalnie zgiętymi stopami (obciągniętymi stopami), naśladują polujące żurawie. • „Granie

    2020-02-02, 15:29 Ewa Wójcik
Wyświetl