Scenariusz zajęć Temat: „Czy to już wiosna?” Grupa: 6-latki Cele ogólne: - utrwalenie wiadomości z zakresu edukacji przyrodniczej, - nabywanie wiedzy, zdobywanie i doskonalenie umiejętności w toku działania, Cele szczegółowe: - potrafi wymienić kilka cech, oznak wiosny, - rozpoznaje literę W, w wśród innych liter, - potrafi podzielić
Temat: W oczekiwaniu na Święta Wielkanocne. Grupa: 4-latki Cele ogólne: - nabywanie wiedzy, zdobywanie i doskonalenie umiejętności w toku działania, - utrwalenie wiadomości dotyczących tradycji Świat Wielkanocnych, - dzielenie się własnymi doświadczeniami i spostrzeżeniami, Cele szczegółowe: - zna tradycje związane ze Świętami Wielkanocnymi, -
Scenariusz zajęć dydaktycznych w grupie 6-latków Grupa wiekowa: 6-latki Temat kompleksowy: DARY JESIENI Temat dnia: „Zdrowe owoce i warzywa” Cele ogólne: - rozwijanie aktywności dziecka w grupie poprzez czynne uczestnictwo w zajęciach. - wdrażanie i przestrzeganie zasad higieny przed spożywaniem warzyw i owoców. - doskonalenie wiadomości
Scenariusz zajęć w grupie dzieci 3-letnich. Temat zajęć: W kolorach wiosny Grupa wiekowa: 3-latki Cele ogólne: - rozwijanie percepcji wzrokowej, - rozwijanie integracji sensorycznej, - czerpanie radości ze wspólnej zabawy, Cele szczegółowe- dziecko: - zna podstawowe kolory,( rozróżnia je, nazywa), - cierpliwie czeka na swoją kolej, - uważnie
Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na
Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na
Różnicowanie głosek /s/:/sz/ Remont u smoka- bajka logopedyczna Pewien smok zastanawiał się, dlaczego nikt nie chce odwiedzać go w jego jaskini (przesuwamy ściągnięte usta na prawo i lewo). Smok miał wielu przyjaciół i był bardzo lubiany wśród zwierząt mieszkających na łące i w okolicznym lesie, chętnie też zapraszano go na
Problematyka zajęć: Metody i formy realizacji zadań z zakresu edukacji patriotycznej w młodszej grupie wiekowej. Wykorzystanie różnorodnych pomocy dydaktycznych oraz zasobów Kącika patriotycznego. Tematyka kompleksowa: „Wakacyjne podróże” Temat zajęć: „Piękna nasza Polska cała”- w oparciu o rozmowy , zagadki słowne, obrazkowe