Materiały

  • Temat: Bohater z Bajlandii- rozwijanie inteligencji językowej. Grupa: dzieci 3,4-letnie Cel ogólny: Rozwijanie inteligencji językowej u dzieci. Cele szczegółowe: Dziecko:  opowiada o bohaterach znanych bajek,  dzieli wyrazy na sylaby  słucha aktywnie kolegów  opowiada treść obrazka Metody: Czynne – zadań stawianych do wykonania Aktywizująca–

    2020-02-02, 15:31 Ewa Wójcik
  • Temat: Ćwiczenia korekcyjne stóp Grupa: 4,5,6 latki Czas trwania: 20 minut Pomoce: klocki, pojemniki, kapsle, kasztany, korale, woreczki, maskotki, płyta CD, gazety, szarfy, ławeczka. • „Żuraw” - Dzieci chodzą po sali z wysoko unoszonymi kolanami i maksymalnie zgiętymi stopami (obciągniętymi stopami), naśladują polujące żurawie. • „Granie

    2020-02-02, 15:29 Ewa Wójcik
  • Propozycje piosenek: https://www.youtube.com/watch?v=S9wHVvrldgM https://www.youtube.com/watch?v=C3hg36xItpM Zabawa ruchowa do piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=i-Xbbec4uqg O jak przyjemnie i jak wesoło w Pingwinka bawić się się się, Raz nóżka lewa, raz nóżka prawa, Do przodu, do tyłu i raz, dwa i trzy. Wiersz o Pingwinku: Jest taka zimna kraina, Gdzie

    2020-01-29, 18:00 Kamila Marciniak
  • Pada, pada, pada śnieg, (naśladujemy palcami ruch padającego śniegu) I wieje, wieje wiatr. (wyciągamy ręce w górę, naśladujemy drzewa poruszające się na wietrze) Chociaż wkoło zima zła, (zataczamy przed sobą rękami koła) Idę sobie w świat. (maszerujemy w miejscu) Krok do przodu, (wykonujemy krok do przodu) Dwa do tyłu (wykonujemy dwa kroki do tyłu) Oraz

    2020-01-29, 17:39 Kamila Marciniak
  • Spotkała raz wiewiórka małego jeża w lesie i chciała się dowiedzieć, czy jeżyk lubi jesień? - Powiedz kochany jeżyku, czy lubisz jesienny czas, pola i łąki jesienią, nasz piękny, jesienny las? - Nie, moja wiewióreczko, ja bardzo nie lubię jesieni i choćbyś mnie chciała przekonać, to nic mego zdania nie zmieni! Nie lubię tej pory, lecz w zamian kocham

    2020-01-24, 22:58 Urszula Kura
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA DZIECI W PRZEDSZKOLU Temat: W zaczarowanym świecie bajek. Grupa: 4-latki Umiejętności z Podstawy Programowej: - 4.3) odróżnia elementy świata fikcji od realnej rzeczywistości; byty rzeczywiste od medialnych, byty realistyczne od fikcyjnych; - 4.1) wyraża swoje rozumienie świata, zjawisk i rzeczy znajdujących się w bliskim otoczeniu za pomocą

    2020-01-24, 22:47 Urszula Kura
  • "Vive la France !" - scenariusz przedstawienia na zakończenie projektu "Erasmus+"dla gości z Francji Dziecko 1 Bonjour, bonjour, nasi goście mili Cieszymy się bardzo, żeście tu przybyli A ponieważ mamy dzisiaj gości z Francji Państwa, które słynie z wielkiej elegancji Po francusku się witamy Na nasz występ zapraszamy Wszyscy Bon jour, bon

    2020-01-18, 15:00 Sylwia Duśko
  • "CHOINKA DLA ANIOŁKÓW" SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA DLA RODZICÓW Narrator Jak co roku o tej porze święta do nas się zbliżają Z tej okazji przedszkolaki przedstawienie dla Was mają Wejście przy piosence „Aniołek maleńki jak wróbelek” Wszystkie aniołki Gdzieś daleko w niebie Za firanką chmurką Mieszkają aniołki Leciutkie

    2020-01-13, 19:36 Sylwia Duśko
  • SCENARIUSZ UROCZYSTOŚCI Z OKAZJI DNIA BABCI I DZIADKA W GRUPIE 3-LATKÓW Wejście tańcem „Szot świąteczny” Wszystkie dzieci Witajcie drogie babcie i dziadkowie Bardzo się cieszymy żeście tu przybyli. Będziemy się razem wesoło bawili A więc zaczynamy, do zabawy zapraszamy. PIOSENKA „WITAJ BABCIU/DZIADKU, JAK SIĘ MASZ ?” Witaj Babciu,

    2020-01-13, 19:14 Sylwia Duśko
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ OTWARTYCH TEMAT TYGODNIA: ŚWIĘTA ZA PASEM TEMAT DNIA: ŚWIĄTECZNE DRZEWKO CELE OGÓLNE: • doskonalenie umiejętności uważnego słuchania; • doskonalenie umiejętności wypowiadania się na temat wysłuchanego tekstu; • zapoznanie z tradycjami związanymi ze Świętami Bożego Narodzenia – strojenie choinki, • poznanie

    2019-12-12, 22:41 Anna Sopel
Wyświetl