Relacje
Zdalnie, choć nieidealnie- domowe przedszkole. Cz.50 j.angielski
LET’ S PLAY TOGETHER!
Good morning children!
1. ,, Hello song” – rozpocznijmy jak zawsze wesołą powitanką.
LINK DO STRONY Z PIOSENKĄ- https://www.youtube.com/watch?v=3ywIu30lqKA
2. Kto chce być kierowcą autobusu? Piosenkę, którą za chwilkę usłyszycie każdy z Was już
na pewno słyszał w wersji polskiej, to teraz pora na angielską. Zaczynamy! Spróbujcie
pokazywać to, co w nagraniu.
LINK DO PIOSENKI : https://www.youtube.com/watch?v=yWirdnSDsV4
The wheels on the bus go round and round
Round and round
Round and round
The wheels on the bus go round and round
round and round
The doors on the bus go open and shut
Open and shut
Open and shut
The doors on the bus go open and shut
open and shut…
3. Kochane dzieci, jakie znacie środki transportu? Spróbujcie je wymienić. A teraz po
angielsku z pomocą załącznika- car, powtarzajcie głośno za rodzicem.
a car- samochód
a bike- rower
a boat- łódź
a train- pociąg
an airplane- samolot
a bus- autobus
4. Karta pracy dla chętnych dzieci ( załącznik 1) – połącz obrazki w pary.
Good morning children!
1. ,, Hello song” – rozpocznijmy jak zawsze wesołą powitanką.
LINK DO STRONY Z PIOSENKĄ- https://www.youtube.com/watch?v=3ywIu30lqKA
2. Kto chce być kierowcą autobusu? Piosenkę, którą za chwilkę usłyszycie każdy z Was już
na pewno słyszał w wersji polskiej, to teraz pora na angielską. Zaczynamy! Spróbujcie
pokazywać to, co w nagraniu.
LINK DO PIOSENKI : https://www.youtube.com/watch?v=yWirdnSDsV4
The wheels on the bus go round and round
Round and round
Round and round
The wheels on the bus go round and round
round and round
The doors on the bus go open and shut
Open and shut
Open and shut
The doors on the bus go open and shut
open and shut…
3. Kochane dzieci, jakie znacie środki transportu? Spróbujcie je wymienić. A teraz po
angielsku z pomocą załącznika- car, powtarzajcie głośno za rodzicem.
a car- samochód
a bike- rower
a boat- łódź
a train- pociąg
an airplane- samolot
a bus- autobus
4. Karta pracy dla chętnych dzieci ( załącznik 1) – połącz obrazki w pary.
Relacja
2020-06-09, 07:05 |